Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Med min dotter på Stockholm Stadion

lördag 14 mars 2009

Med min dotter på Stockholm Stadion

Den 5 april förra året, var första gången som jag gick med min dotter på fotboll och tittade på Malmö FF. Det var på Stockholm stadion och vi hade fått usla platser. Det var ändå en speciell känsla att gå med min tonåring på fotboll och se på mitt kära MFF. Självklart uppmuntrar jag hennes fotbollsintresse, även om hon håller på blåränderna.



Jag filmade lite innan matchen. Man ser tydligt att bortaläktaren var härligt ljusblå med sjungande och flaggviftande supportrar.

Själva matchen var riktigt dålig och slutade 1-1, där MFFs mål gjordes av Niklas Skoog. För övrigt hans sista i allsvenskan. Vi kunde ändå vara relativt nöjda när vi åkte hem efter matchen och vi är helt överens om att Råttorna är laget vi helst ser förlora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar