Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Malmö FF i världen

onsdag 4 mars 2009

Malmö FF i världen

Det är roligt att se att intresset för Malmö FF finns över hela världen. Är det semestrande svenskar som inte vill vara utan information om sitt favoritlag eller är det kanske utlandsstationerade MFFare som vill följa med i vad som händer klubben? Hur som helst är det roligt att vara med och sprida information om MFF till intresserade läsare över hela världen. Skriv gärna någon kommentar om din utlandsvistelse och MFF intresse.


Sweden Sweden [76%]

Germany Germany [5%]

United States United States [3%]

United Kingdom United Kingdom [2%]

Denmark Denmark [2%]

Cambodia Cambodia [1%]

Australia Australia [1%]

Netherlands Netherlands [1%]

Hong Kong S.A.R., China Hong Kong S.A.R., China [1%]

Norway Norway [1%]

South Korea South Korea [1%]

South Africa South Africa [1%]

Tanzania Tanzania [1%]

European Union European Union [1%]

Singapore Singapore [1%]

Switzerland Switzerland [1%]

Thailand Thailand [1%]

11 kommentarer:

  1. Okej,

    jag gissar att det är jag som ensamt står för procentandelen avseende Hong Kong S.A.R.

    Jag följer MFF med mycket stort intresse och slukar gärna allt i min väg, så även din blogg (det har du bevis på).

    Tyvärr är jag varken på semester eller utstationerad på grund av något arbete. Jag är student, och ja, jag studerar i Hong Kong. Jag är duktig på det jag utbildar mig till och kan tänka mig att återvända (gärna till Skåne) så snart någon vänlig själ kan tänka sig mig som sin arbetstagare.

    Tills dess för jag lida av längtan till vårt kära himmelsblått och fokusera på mina studier.

    Tack för en bra blogg, det tycker jag för övrigt att de flesta är.

    Rising

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar. Roligt att få veta lite om MFFare i världen. Lycka till med studierna och jakten på någon framtida skånsk arbetsgivare!

    SvaraRadera
  3. Ingen orsak!

    Fortsätt att vara sakligt kritisk!

    Rising

    SvaraRadera
  4. Befinner mig i Manchester, UK dar jag studerar marknadsforing! Blivit en del United matcher genom aren, men inget slar mitt kara Malmo.. Laser alla bloggar, forum och andra MFF relaterade nyheter dagligen (nar jag egentligen borde plugga!). Har iaf fixat sa att jag ar hemma till MFF-OIS.. can't wait!
    Bra jobb med bloggen for ovrigt och far hoppas att du har ratt ang. Miljan!

    SvaraRadera
  5. Anonym:

    Tack för att du kommenterar. Hur är det att bo i Manchester? Häftigt att åka hem till hemmapremiären.Hoppas också att jag får möjlighet att vara på plats.

    SvaraRadera
  6. Har precis hittat din blogg via mff.se (stadionrundvandringen) och ber härmed om att få anhålla om titeln som din mest avlägsne läsare. Mattias, Christchurch/New Zeraland

    SvaraRadera
  7. Mattias:

    Tror också att du är den mest avlägsne läsaren. Vi får se om någon kan konkurrera. Vad gör du i Christchurch?

    SvaraRadera
  8. Får väl erkänna att 1% från Singapore kan tilskrivas min abstinens. Bor i Singapore sedan en tid och det är tack vare bloggarna man kan följa mff. Bra blogg. Hoppas att man kan ta sig hem till malmö i maj och kanske se ngn match på nya stadion. Kanske ni andra i exil som gett sig tillkänna också tar sig hem då? Ska vi bestämma tid plats i baren på nya stadion? Mvh/Anders

    SvaraRadera
  9. Jobbar som flygledare sedan snart 2 år. Kommer dock hem på ett första besök i Sverige lagom till första hemmamatchen på nya stadion. /Mattias

    SvaraRadera
  10. Anders Wiklund:

    Tack för att du berättar...

    Går det att följa allsvenska matcher live från Singapore?

    SvaraRadera
  11. Mattias:

    Häftigt!

    Hoppas att du ordnat bra biljetter.

    SvaraRadera

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar