Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Bengt Madsen lovade öppenhet om Pildammarna Invest

tisdag 3 mars 2009

Bengt Madsen lovade öppenhet om Pildammarna Invest


Före årsmötet så lämnade John Abrahamsson en utförlig redovisning till Himmelriket, om turerna kring MFF och Pildammarna Invest, som svar på deras frågor som publicerats tidigare. På årsmötet lovade sedan Bengt Madsen total öppenhet i frågan när han sa...

En representant för MFF Support är när som helst välkommen att gå igenom samtliga avtal med Pildammarna Invest.

Nu har MFF Support tagit ställning till MFF/ Bengt Madsens erbjudande och välkomnar förstås hans öppenhet. Man har bett mig representera MFF Support och genomföra den utlovade granskningen. Jag har tackat ja till förtroendet och kommer under morgondagen att kontakta MFF för att diskutera detaljerna kring granskningen.

För att kunna genomföra denna granskning på bästa möjliga sätt, ber jag alla intresserade att komma med synpunkter, fakta och förslag till frågor kring detta, så att jag kan genomföra mitt uppdrag så bra som möjligt.

Bloggens läsare kommer kontinuerligt att hållas uppdaterade kring vad som händer i frågan. Slutresultatet av granskningen kommer så småningom att publiceras i en rapoort på MFF Supports hemsida.

Alla är förstås välkomna med frågor eller idéer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar