Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Underbart med ny stadion

lördag 11 april 2009

Underbart med ny stadion

Har precis tittat på matchen ICA- Djurgården 6-0 (4-0), och imponerades av den fantastiska energi Pyjamasarna hade i första halvlek.

Kan det bero på deras nya fina stadion, publiktrycket och det fina vädret?

Jag vill gärna tro det!

Hoppas att alla MFF-spelare också tittade på matchen och lät sig inspirerad inför måndagen. Det måste vara en fantastisk känsla att springa in på sin nya arena och möta alla fansens hyllningar. Jag inbillar mig att de nu är taggade att göra någonting liknande på måndag i matchen mot Örgryte.

Jag skulle vilja ändra mitt tidgare tips på 3-1 till (kanske) mer realistiska 5-1.

Hur som helst tror jag att varje spelare i MFF som får äran att spela på måndag, kommer att ge sitt allra yttersta för att festen i Malmö ska överträffa den fest som Göteborgarna kunde fira idag.

Forza Malmö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar