Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Halvmulet och varmt i hemmapremiären

tisdag 7 april 2009

Halvmulet och varmt i hemmapremiären

Jag njuter av resultaten av Allsvenskans första omgång. MFF fick 3 härliga poäng medan ICA tappade 3 poäng. Ellos och Kalmar tappade 2 poäng vardera. Kunde det blivit bättre?

Nu väntar och längtar jag efter hemmapremiären på måndag. Jag kommer att vara på plats och uppleva det historiska ögonblicken när vi spelar vår första match, på vår nya stadion. Det kommer att vara mäktigt att tillsammans med 24.000 andra heja fram vårt lag till seger. Förhoppningsvis kommer alla spelare att vara friska och tillgängliga för spel.

Vädret kommer att bli bra.

Enligt (o)säkra prognoser väntar en halvmulen dag med ca 14 C varmt och nästan vindstilla. Det talas om 25 % chans att det blir sol och något större risk för regn. Men som sagt, troligast blir det halvmulet och hyfsat varmt.

Sa jag att jag redan längtar...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar