Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Rapporter hela matchdagen från Malmö

måndag 13 april 2009

Rapporter hela matchdagen från Malmö

Så är den stora dagen äntligen här, och jag är på plats i Malmö för att uppleva denna historiska dag. Igår eftermiddag tog jag flyget hit för att vara i god tid.

Duschad och klar, med nya kläder på mig är jag snart redo för att ge mig ner på stan för att fånga stämningarna så här innan matchen. Tänker besöka Möllevångstorget och sedan vandra upp till stadion. Räknar med att vara på plats vid 16-tiden och berätta om vad som händer och mina upplevelser.

Välkommen att följa med mig under eftermiddagen och kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar