Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Matchen igång

måndag 13 april 2009

Matchen igång

45 min.

Molins strax utanför efter bra spel av Åbyn
Paus

42 min.
Spel på mitten.
Labbe misslyckat inlägg.
Väldigt kompakt spel på mitten.
MFF försöker.
Vet inte om det är kunnandet eller självförtroendet som saknas.
Åbyn går till anfall. Ricardinho inlägg. olins nickar över. MFFs bästa chans

40 min.

Farlig hörna (Åbyn)
Öis rensar på mållinjen.

39 min.

Ingenting händer.
Spel på mitten.
Inlägg Åbyn. Ingen där.
Publiken börjar bli otålig och spridda burop hörs.
Hörna MFF

36 min.

Inspark MFF efter att Öis tryckt på.
Dåligt spel överlag.
Fortsatt lågt tempo.
Ofere är pigg idag liksom Labbe, och Åbyn.

34 min.

Bra inlägg av Ricardino igen. Ingen på plats

33 min.

Lågt tempo i matchen.
Svinkallt.
MFF rullar boll igen.
Inkast på mitten.

31 min.

ÖIS håller bollen bra inom laget. Tar över mer nu.
Känns farligt.

29 min.

ÖIS sticker upp och får ett farligt inlägg.
Nu rullar MFF boll igen.
Labbe har mycket boll och fördelar bollarna bra.

27 min.

Klacken sjunger. Dåligt spel från båda lagen.
Mycket defensivt ÖIS.
RÅP varnas för hård tackling

25 min.
Ful kapning av Ricardinho som haltar

24 min.

ÖIS faller djupt. MFF spelar runt.
Ofere skjuter utanför.

22 min.

Oorganiserat spel från båda lagen. MFF inkast på egen planhalva.

20 min.

Det är svinkallt. Klacken sjunger. Farligt inlägg ÖIS, men det ordenar sig

19 min.

MFF trycker ändå på. Molins farlig nick över.

18 min

Bra spel av Ricardinho som avslutar med skott. Målvakten räddar.

17 min.

Händer inte mycket just nu. Syns att de flesta är nervösa.

16 min.

Avvaktande spel på mitten. ÖIS har frispark på egen planhalva

15 min.

MFF har bollen på mitten. Bra tryck på läktarna

13 min.

RÅP fick på bra skott mitt i slottet

11min.

Ofere fick bra chans efter inlägg av Åbyn

10 min.

MFF verkar tagna av stundens allvar, precis som ÖIS.
Hafsigt spel.

9 min

Ny hörna från vänster. Öis rensar

8 min.

Bra inledning av MFF.

3:e hörnan...

1 kommentar:

  1. Tack för fin rapportering!!! Följer parallellt med radiosporten!

    SvaraRadera

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar