Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Granskningen av affärerna med Pildammarna Invest är avslutad

tisdag 28 april 2009

Granskningen av affärerna med Pildammarna Invest är avslutad

På årsmötet den 28 februari 2009 välkomnade Bengt Madsen en oberoende granskning av affärerna mellan Malmö FF och Pildammarna Invest. Han erbjöd MFF Support att utse någon som skulle få full insyn och som skulle kunna ställa alla frågor som behövdes för att få full klarhet i vad som hänt. Denna granskning har nu genomförts och kommer att skickas till styrelsen i MFF Support för publicering på deras hemsida.

De som har frågor till mig är välkomna att höra av sig!

3 kommentarer:

  1. Fint jobbat Mikael oavsett vad din granskning givit vid handen! Ser fram att se publikationen!
    mvh Jon

    SvaraRadera
  2. Jon:

    Det blev lite mer arbete med granskningen än jag från början tänkt mig, men det viktigaste är att sanningen kommer fram.

    Jag räknar med att MFF Support publicerar den inom en vecka på sin hemsida och att jag själv publicerar den här i slutet av nästa vecka.

    Ha de gott!

    SvaraRadera
  3. Detsamma Mikael! Återigen starkt jobbat och värt allt beröm!
    mvh Jon

    SvaraRadera

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar