Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Även jag

onsdag 1 april 2009

Även jag

Det är klart att jag också måste få chansen att tippa allsvenskan 2009. Här kommer mitt tips.

1. Göteborg
2. Elfsborg
3. Kalmar
4. Malmö FF
-------------------------
5. Helsingborg
6. AIK
7. Trelleborg
8. Halmstad
9. Örebro
10. Djurgården
11. Örgryte
12. GAIS
13. Gefle
14. Hammarby
-------------------------
15. Häcken
16. Brommapojkarna


Det är hugget som stucket mellan ICA och Ellos. Min närmsta polare håller på ICA så jag tippar dem som segrare, någon form av besvärjelse mot att det ska inträffa i verkligheten. Kalmar blir starka i år också och jag tror att dessa tre lag kommer att dra ifrån i tabellen.

MFF har en bra chans att komma före HIF och AIK i tabellen.

Trelleborg med Generalen i spetsen överraskar positivt ännu en gång, liksom både Örebro och Halmstad.

Plats 10 till 15 blir nog jämna och det kan gå hur som helst. Bara BP hamnar hopplöst efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar