Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Äntligen premiär

lördag 4 april 2009

Äntligen premiär

Det är bara tre poäng som gäller idag, säger Roland Nilsson till Sydsvenskan.

Det pirrar i magen av förväntningar inför matchen. Det är mycket som ska hinnas med innan, allt från sedvanlig lördagsstädning, matinköp och annat som behöver fixas. Men klockan kvart i fyra i eftermiddag kommer allt att vara på plats och jag kommer nervöst att sätta mig i soffan och välja Häcken- Malmö FF på min TV. Tack för att det finns Säsongskortet!

Mina egna förväntningar på matchen är blandade. Man hoppas ju alltid på storspel och tre poäng oavsett motstånd, men i en premiär vet man inte var det egna laget eller motståndarna står. Jag är nervös, men det är väl så det ska vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar