Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: Andra halvlek

måndag 13 april 2009

Andra halvlek

90 ++
Sankan har bollen
MFF spelar av.
Arbetsseger mot blekt ÖIS
SLUT

90 +

Hörna MFF
Åbyn skjuter. Ny hörna
Alla står upp och sjunger
Öis rensar


90 min.
Klacken sjunger

3 min kvar

89 min.
3-0 Agon
Bra förarbete Molins

87 min
Farligt skott Åbyn.
MFF rullar boll
Kruys skjuter
Målvakten räddar

85 min.
Jimmy tappar boll


84 min.

Publiken i extas

83 min.
MFF pressar
Åbyn bra inlägg.
Nick mot krysset som målvakten räddar

2-0 Agon

82.
Hörna ÖIS
Farligt.
Sankan missar utboxning.


81 min.
Dixon nickar undan.
Ofere ut. Agon in

79 min.
Dåligt samspel Ofere/Jimmy
Spelet jämnas ut.
ÖIS rullar boll.
Sankan boxar till hörna

77 min.
ÖIS anfaller.
MFF bryter.
Dåligt inlägg av Jimmy.
RÅP haltar.
Kruys skjuter över

75 min.
Bra inlägg Jimmy. Ofere missar nicken.
Åbyn är bra idag.
Klacken sjunger "Maaaaalmö"

73 min.
Dåligt inlägg Jimmy. Många burop.
Santos byts ut.
Labbe ut. Kruys in.
Stående ovationer

71 min.
Ofere skjuter lamt skott som målvakten räddar.
Friläge Molins, missar inspelet.
Öis anfaller
Bättre tempo nu.
Molins ensam på topp.

70 min.
Labbe tar Daniels plats
Farligt inlägg av Jimmy. För långt.
Labbe äger

69 min.
Jimmy in
Danne ut???

68 min.
MFF dominerar.
ÖIS rullar boll i försvaret

66 min.
Labbe skjuter igen.
Målvakten räddar med besvär.
Rickardinho skjuer dagens hårdaste skott. Målvaken räddar

65 min.

Ofere fälld i straffområdet.
Varnas. Helt fel.

64 min.
ÖIS frispark.
Sankan räddar

63 min.

Så jävla gott!!!!
Klacken sjunger, flaggor viftar.
Vi leder!

60 min

1-0 Labbe


59 min.

Molins farligt inlägg.
MFF hörna


58 min.
Inspark Sankan.
Labbe tappar boll.
Frispark ÖIS.
MFF har boll.
Vågen går för första gången.


57 min.
Klacken sjunger "Kämpa på"
Många spridda missnöjesrop.
Öis frispark på mitten.
Spel på mitten.

55 min.

Labbe skjuter lamt skott utanför

54 min.
Spel på mitten.
Öis frispark.
Farligt skott från Öis utanför.

53 min.
Sankan räddar nick.

52 min.

MFF rensar.
Öis har visst tryck.
Hörna ÖIS

50 min.
Spelavbrott.
Farlig ÖISfrispark mitt på Malmös planhalva.

48 min.
ÖIS frispark mitt på plan.
Inkast ÖIS.
Åbyn ser taggad ut.
Klacken sjunger.


47 min.
Farligt ÖIS anfall.
MFF anfaller nu mot klacken. Det blir bra!

46 min.

Så var det igång igen

Tillbaka efter kaffe och godis.

Prahl fixade mitt kaffe eftersom mina händer är stelfrusna.
Alla tycks vara överens om att Publiken var bäst i första.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar