Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Himmelsblå tankar...: God dag yxskaft

torsdag 19 februari 2009

God dag yxskaft

Tycker Himmelrikets intervjuer med ledande personer i MFF är mycket bra. Men vad svarade Bengt Madsen egentligen på?

Han svar var av typen...

Rättmätig kritik tar jag alltid till mig. Det är jag säker på att de andra inom klubben också gör. Ser liksom du fram emot 2009.

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel.

Du har rätt i att vi släppte in för mycket bakåt 2008. Önskesitsen är att hitta en bra ersättare till Ola och att hitta en ny Bosse Larsson. Men det är inte det lättaste.

Du har rätt i att varumärket är tungt hos oss och det får vi nu bekräftat när vi marknadsför vår nya Swedbank Stadion. Kommersiella måste vi vara men inte sälja vår själ.

Din fråga blir, precis som tidigare år, i detalj besvarad av John Abrahamsson på årsmötet.

Jag välkomnar dialog och diskussion, men något fylligare och intressantare svar hade man kunnat förvänta sig, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar